برخورد مرگبار دو قطار در پاکستان-راهبرد معاصر
حماس شهادت یحیی السنوار را تایید کرد ترامپ: دوست دارم ایران را موفق ببینم؛ فقط نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند جلالی: موافقتنامه جامع ایران و روسیه در سفر رئیس جمهور به مسکو امضا می‌شود واشنگتن‌پست: حماس از توافق پیشنهادی بایدن حمایت می‌کرد تا اینکه نتانیاهو خواسته‌های جدیدی را مطرح کرد بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم نماینده ایران در سازمان ملل: صدام را با وضع آشفته از سوراخ زیرزمینی بیرون کشیدند | شهید سنوار در میدان نبرد، با لباس رزم و نه در مخفیگاه به مقابله با دشمن پرداخت خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست رویترز: ترامپ در حال زمینه‌چینی برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات در صورت شکست است نامه ایران به سازمان ملل درباره اتهامات تل‌آویو علیه تهران: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت کاملاً مطابق با حقوق بین‌الملل است روایت هاآرتص از نحوه به شهادت رسیدن «یحیی السنوار» در رفح عراقچی از قاهره به استانبول رفت ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

برخورد مرگبار دو قطار در پاکستان

حادثه برخورد دو قطار مسافربری که روز دوشنبه در جنوب پاکستان رخ داد، دست کم ۳۰ کشته و ده‌ها مصدوم برجای گذاشت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 07
کد خبر: ۹۰۸۸۷

به گزارش راهبرد معاصر از شبکه‌های خبری پاکستان، مقامات پلیس در ایالت سِند واقع در جنوب این کشور اعلام کردند: این حادثه در حوالی شهرستان «دارکی» به وقوع پیوست.

 

براساس این گزارش: حادثه امروز درپی برخورد قطارهای مسافربری "ملت اکسپرس" و «سرسید اکسپرس» اتفاق افتاد و ۱۱ واگن نیز از ریل آهن خارج شد.

 

رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند: اکثر قربانیان این حادثه را مسافرانی تشکیل می‌دهند که از "کراچی" عازم ایالت پنجاب و قطار دیگر از شهر راولپندی عازم شهر کراچی بود.

 

منابع بیمارستانی در جنوب پاکستان گفتند: وضعیت برخی از مصدومان بحرانی است و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد. زخمی های این حادثه ۵۰ نفر اعلام شده است.

 

این دومین حادثه برخورد قطار طی سه ماه اخیر در پاکستان به شمار می‌رود. ۱۷ اسفندماه سال گذشته نیز خروج قطار مسافربری از ریل در ایالت سِند پاکستان موجب مرگ دو نفر شده بود و دست کم ۴۰ مسافر نیز زخمی شده بودند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار